tiistaina, marraskuuta 17, 2015

Kaksin....

...aina kaunihimpi, eikös sitä niin sanota ☺



Mukiista on mukava juoda kaffetta ja teetä.
Kumpaako sinä juot?
Minä juon teetä, mutta joskus herkuttelen ja juon kaffetta 
johonka laitan kaakaota ja oikeen kunnon kerma lorauksen ☺
Ja hyvä leivos vielä kruunaa koko kaffet hetken ☺



Olispa kesä ja lemmikit kukkiis ☺ 
Tai tulis edes vähä lunta, niinku eileen ehtoolla.
Kun lähdin kurssiilta oli auton katto valakoonen ☺

Mukavaa tiistaita Sinulle Ystäväni ♫~♥~♫

42 kommenttia:

  1. Kahvia aina ja aina ja iltaisin rauhoittavaa teetä. <3 Kun ryhdyin suklaalakkoon, laitoin kahviin tummaa kaakaojauhetta, hyvin pelitti sukuhimoon. Ihanaa iltaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu kaffet maistuuki hyvältä kun sinne sekoottaa vähän kaakaota ☺
      Kiitos Tiia ♫ Sinulle ihanaa loppuviikkkoa ♫~♥~♫

      Poista
  2. Juon kahvia enimmäseen. Todella kauniit mukit. Lemmikit on mun lemmikkejä. Kiitos ja mukavaa viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sisko kommentistasi ☺
      Sinulle myös mukavaa viikon jatkoa ☺

      Poista
  3. Onpa kauniit mukit noistahan kahvi maistuisi. ♥

    VastaaPoista
  4. Oi niin ihana ois juoda kaffetta puoliskonsa kanssa tuommoisesta lemmikki-mukista!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ☺☺ Kiitos Tuulikki kommentistasi ♥

      Poista
  5. Kahvia sen olla pitää ja iso muki. Sinun mukisi ovat hienoja noista juo mielellään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ☺ Kiitos Esther kommentistasi☺

      Poista
  6. Minulla on kaapit täynnä kahvikuppeja ja samoin mukeja. Juon kahvia mukista ja teetä iltaisin hienosta teekupista. Kauniita nuo sinun mukit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samoin minulla, joistakin juodaan päivittäin ☺
      Kiitos sirkkis kommentistasi ☺

      Poista
  7. En juo koskaan kahvia, mutta haudutettua teetä menee monta mukillista vuorokaudessa.
    Ihanat nuo lemmikkimukit

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haudutettu tee onkin parasta ☺
      Kiitos kosotäti kommentistasi☺

      Poista
  8. Liisan kotona11/17/2015

    Noista kauniista mukeista vois juoda mitä vain :) No aamulla pakko saada kahvia ja töissä juon teetä. En enää illalla juo mitään, sillä yöunethan siinä menee. Mukavaa viikkoa sinulle ma-te!! Liisa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu joskus yöunet karkaa, jos juo myöhään teetä tai kahvia ☺
      Kiitos Liisa ☺ Sinulle myös mukavaa viikon jatkoa ♥

      Poista
  9. teetä juon, ja nuo tietyt mukit tuo mieleen minulle rakkaan Lapin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sussi kommentistasi ☺

      Poista
  10. Mulle maistuu molemmat :-)
    Mukit ovat niin tosi kauniisti maalattuja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Selma kommentistasi ☺

      Poista
  11. OI miten kauniita mukeja. Lemmikkimukista haluaisin juoda kaffet. Tykkään luonnonkukista ja siniset, kuten lemmikit, kissankellot, keto-orvokit ym ovat niiin kauniita, niin kuin kaikki muutkin värit.
    Huokaisin ihastuksesta heti kun katsoin lemmikkimukia :-)
    Maisemamuki7 ovat myös hyvin kauniit ja tyylikkäät. Mestari olet !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oilspa pian taas kesä, jotta saatais nauttia luonnonkukkien kauneudesta 1
      Kaunis kiitos Maahinen kommentistasi ♥

      Poista
  12. Oi mitä ihanuuksia olet jälleen maalaillut.. olis hienoa juoda kaffetta noista lemmikkimukeista:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ☺Kiitos Tuta kommentistasi ♥

      Poista
  13. Aivan ihanat kupit ja lemmikinkukat.
    Nykyisin olen sekä kahvin, että teen juoja. Kahvin juonnin olen aloittanut vasta ihan muutama vuosi sitten. Aiemmin en kahviin koskenutkaan (lue juonut.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen ollut varsinainen kaffeen "lipittäjä", mutta olin melkein 20 vuotta ilman kaffetta.
      Nyt oon alkanu uudestaan, tosin harvoi, sitä juomaan ☺
      Kiitos Kruunu Vuokko kommentistasi☺

      Poista
  14. Kauniita mukeja ❤️ Minä olen kahvin ystävä mutta myös teetä tulee välillä juotua ❤️ Mukavaa keskiviikkoa ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos happystarhome ♥ Sinulle mukavaa viikon jatkoa ♥

      Poista
  15. Kauniita, etenkin tykkäisin noista lemmikkimukeista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaunis kiitos Sirpa kommentistasi ☺

      Poista
  16. Oih, ihanat lemmikkikupit<3<3
    Mun juoma on kahvi ja juonkin sitä runsain mitoin, jopa liikaa. Maitoa lorautan, mutta ekat kaksi menee mustana.
    Tykkään myös teestä ja vanhan ajan keitetystä kaakaosta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kaakao onkin tosi hyvää ☺
      ♥ Kiitos Eila kommentistasi♥

      Poista
  17. Aivan ihania taideteoksia kaikki. Minä juon kahvia, mutta joskus kun on kylmä, kuuma tee, varsinkin illalla on hyvää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tee onkin hyvää lämmikettä, kun palelee ☺
      Kiitos Seija Anneli kommentistasi ☺

      Poista
  18. Vastaukset
    1. ♫ Oih, kiitos Riitta Sinikka ♥

      Poista
  19. Noin kauniista mukeista juo mitä vaan :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu vaikka jouluklögiä ☺
      Kiitos Elämää Onnenpähkinässä kommentistasi ☺

      Poista
  20. Kaksi upean kaunista mukia!
    Taiteen puolelle kallistuu ♫

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Lauri kommentistasi ♫~♫

      Poista
  21. Onpas suloise kupit. Minä juon kumpaakin. Aamulla ensin paljon teetä ja sitten vielä kahvia lisäksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä tunnustaudun teen "kittaajaksi", josku saatan siemailla kahviakin, sekoitan siihen kaakaota ja kunnon loraus kermaa ☺
      Kiitos Piupau vierailusta ja kommentistasi ♫ Tervetuloa uudelleen☺

      Poista

☺Olen iloinen kommentistasi, josta tiedän, että Sinä kävit täällä ♫~♪~♫~ ♥