keskiviikkona, joulukuuta 30, 2015

Arvaus...

...kilipaalu on ratkennut

Kolme painoa on niin, niin likillä oikiaa
Tiian 161, Sussin 160 ja Tannin 162,
mutta, mutta
Tannin arvaus on justihin eikä melekeen ☺
Ja arvauskin tuli niinkun "apteekin hyllyltä" 
162gr on kranssin paino.
Oli muuten haastavaa saada kranssit vaaalle ja vielä kuvata lukemat
ja piti jotenkin saada valoaki jotta ne lukemat näkyy.
Ja seki viä, jotta sahalaitaa juoksi silimis niinku tähtiä taivahalla ☺☺
Kuva on tosi huono, mutta näkyy siinä 162g


Hei Tanni kumman kranssin valitset?
Kun oot valintasi tehnyt, niin laita osootesta 
sivupalakista löytyy s.posti☺
Ps. ylimmäinen kranssi on suodatin pussiista ja kirjanlehdistä
alimmaanen suodatinpussista ja muutama liuska kirjasta.

 Kiitos vielä kaikille teille ihanille arvauksista ja kommenteista ♥♫♥

6 kommenttia:

  1. Onnea, onnea voittajalle :-D

    VastaaPoista
  2. Onnea voittajalle. ♥

    VastaaPoista
  3. Oho, mulla meni tämä leikki nyt ihan ohi! Onnea Tannille!

    VastaaPoista
  4. Ai minä Tanni..?? Voi ei..jos se on mä, niin oon aivan sanaton... öö, tuota, alkuun kun mietin vastausta niin en kyllä keksinyt mitään, mutta sitten aattelin, että kun olen pitkä 162cm, niin on vastaukseni 162gr..kerrankin pituudestani oli jotakin hyötyä =D
    Postauksen alempi kranssi on oikein kaunis, missä muutamia liuskoja kirjansivuista.

    VastaaPoista
  5. Onnea voittajalle ❤️ Hyvää uutta vuotta ❤️

    VastaaPoista
  6. ♥Onnea! :)♥ Hyvää uutta vuotta!♥

    VastaaPoista

☺Olen iloinen kommentistasi, josta tiedän, että Sinä kävit täällä ♫~♪~♫~ ♥